مشاوره و بهینه سازی
وب سایت

چرا سئو همچنان مهم است؟

بیشتر کاربران وب، فعالیت خود را با جستجوی چیزی شروع می کنند. ممکن است دنبال اطلاعات بیشتری درباره هتلی در یزد باشند، مقایسه قیمت دو اسپیکر را بخواهند، دنبال خدماتی برای تعمیر خانه خود باشند و یا اینکه هیچ ایده ای برای خرید کادوی تولد نداشته باشند. همه این چیزها "نیاز" کاربران است. آنها تنها به دنبال رفع نیازهای خود هستند و این رفتار پرتکرار کاربران نشان می‌دهد موتور جستجو ابزار مناسبی است که به کمک آن می توان اطلاعات، کالا و خدمات مورد نیاز را یافت.

چرا کسب و کارها به خدمات سئو نیازمندند؟

راههای بسیاری برای تبلیغات، برندینگ و بازاریابی وجود دارد اما در سالهای اخیر موتورهای جستجو و سوشال مدیا دو کانال مهم در دیجیتال مارکتینگ بوده اند. کانال جستجو علاوه بر آنکه سهم بیشتری را به خود اختصاص داده است نسبت به سایر روشها ویژگی های ممتازی نیز دارد که به ترتیب عبارت است از جذب کاربران هدفمند، ماندگاری و هزینه کمتر. سئو به عنوان مهمترین کانال دیجیتال مارکتینگ برای اغلب کسب و کارها، اگر درست به کار گرفته شود، یک سرمایه گذاری پرسود و بلندمدت است. دروپال هلپ با تعریف خدمات مدرن سئو و با تکیه بر بهترین تجربیات موجود، ترافیک سایت شما را افزایش می دهد و رتبه های آن را با کلمات کلیدی موثری که توسط اغلب کاربران جستجو می شود، ارتقا می دهد به گونه ای که تاثیر آن را بر کسب و کار خود ببینید. خدمات دروپال هلپ به کسب و کارها، استارتاپ ها، افراد، شرکتها و سازمان ها کمک می کند تا با راهکاری اصولی وجه و برند خود را ارتقا و فروش خود را افزایش دهند. ما به خوبی می دانیم یک برند چگونه خلق، بزرگ و با ارزش می شود و همراه برندهای بسیاری بوده ایم.

جذب کاربران هدفمند

افرادی که نام کالا یا خدماتی را جستجو می کنند، به آن نیاز دارند.

ماندگاری

کسب رتبه مناسب در صفحه اول گوگل به معنای جذب کاربران برای ماههای متمادی است.

هزینه کمتر

بهتر است جمله بهتری در این قسمت تهیه و بارگزاری شود. متن داخل سایت طولانی است.
۱۰ مرحله طلایی که ما
در سئو انجام می دهیم
01

اهداف شما

قبل از شروع کار متخصصان ما درباره اهداف کاری و تجاری شما می پرسند و به کمک شما آنها را تعیین می کنند. استراتژی سئو سایت شما در این مرحله مشخص می گردد.
02

بررسی سایت

با بررسی سایت شما ما اطلاعات بیشتری از نقاط قوت و ضعف آن به دست خواهیم آورد و به کمک ابزار متنوع سئو همه تغییراتی که نیاز است شناسایی و اولویت بندی می گردد.
03

بررسی رقبا

بررسی رقبای سایت شما راهی مطمئن برای تعیین جایگاه شما در مقایسه با آنان است. این بررسی همچنین نقاط قوت شما در مقایسه با رقبا و فضای کسب و کار شما را مشخص می سازد.
04

بررسی و انتخاب کلمات کلیدی

این گام از فعالیت سئو شامل آنالیز دقیق عبارتهای مهم و نحوه به کارگیری آنها از سوی کاربران است. میزان جستجوی عبارات و سطح رقابت روی آنها مشخص و بهترین عبارتهایی که برای کسب و کار شما مناسب است، انتخاب می گردد.
05

تعیین صفحات فرود و نقشه سایت

متناسب با ساختار سایت شما و محتوای آن، کلمات کلیدی انتخاب شده به صفحات مناسب اختصاص می یابد. این گام تضمین می کند کاربران پس از انجام جستجو به صفحه ای مرتبط با عبارت جستجو شده، برسند.
06

اجرای سئو

بر اساس آنالیزهای انجام شده و نقشه سایت، سئو داخلی اعمال می گردد. ما همه تغییرات را ثبت و دنبال می کنیم.
07

مانیتور کردن ترافیک و رتبه های سایت

با استناد به آنالیتیکس و سرچ کنسول گوگل تاثیر فعالیتهای انجام شده را مانیتور می کنیم. در این گام فرصتهای جدید و نقصان در کار، شناسایی می گردد.
08

بازبینی برنامه سئو

به کمک اطلاعاتی که ابزار گوگل ارایه می دهد، تغییراتی در برنامه کاری می دهیم تا بهتر از قبل اهداف سئو را تامین کند.
09

تولید محتوا

متنهای موجود در سایت را ویراستاران حرفه ای ویرایش و به فراخور محتوای جدید تولید می کنند. ما از متنهایی سخن می گوییم که کاربران را تشویق به انجام کاری در سایت شما می کنند. آیا به یاد دارید برای نوشتن متن صفحه "درباره ما" چقدر به زحمت افتادید و با افراد بسیاری بحث کردید؟ ما این مشکل را حل کرده ایم!
10

گزارش گیری و بهبود برنامه کاری

مانیتور نتایج ادامه می یابد و متناسب با پیشرفت کار، گزارشهایی داده می شود. ما سلامت سایت، آنالیتیکس آن و وضعیت آن در سرچ کنسول را دنبال می کنیم تا خیال ما و شما از این موضوع راحت شود که کارها آن طور که برنامه ریزی شده است، پیش می رود.