اگر بازاریاب شبکه های اجتماعی هستید، اینستاگرام احتمالا یکی از شبکه های اجتماعی است که شما به طور مداوم با آن کار می کنید. استفاده از بهترین روش ها برای به کارگیری در صفحات این شبکه اجتماعی، می تواند به بهتر دیده شدن کمک کند. صفحه اکسپلورر اینستاگرام یکی از صفحات مهمی است که می تواند کاربران زیادی را به سمت شما هدایت کند. اما آیا می دانید چگونه می توانید در این صقحه حضور پیدا کنید؟ چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم ؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه قرارگیری در اکسپلورر اینستاگرام آشنا شوید.
چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم
چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم ؟ این سوالی است که بسیاری از دیجیتال مارکترها از خود می پرسند. چرا که این صفحه می تواند کاربران بیشتری را به سمت آن ها کشانده و همانند ویروسی عمل نماید.
نحوه قرارگیری در اکسپلورر اینستاگرام
هنگامی که کاربران فعال هستند، پست منتشر کنید
یکی از بهترین نکاتی که در اینستاگرام باید به آن توجه کنید، ارسال پست در فعال ترین زمان دنبال کنندگان است. این یک توصیه عالی است زیرا در الگوریتم اینستاگرام این به عنوان فاکتور مهم در نظر گرفته می شود.
یعنی پست جدید شما به این صورت می تواند در فید دنبال کنندگانتان قرار گیرد. به همین دلیل یکی از راه هایی که می تواند شما را در اکسپلورر اینستاگرام قرار دهد، انتشار پست در فعال ترین زمان حضور دنبال کنندگان است.
خوشبختانه، فهمیدن زمان فعال بودن دنبال کنندگان شما کار دشواری نیست. اگر حساب تجاری اینستاگرام دارید، می توانید به بخش فالوورها در برگه Insight بروید و ساعت و روز فعالیت کاربران خود را ببینید. همچنین لازم به ذکر است که برخی از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی این امکان را در اختیار شما قرار می دهند. به این صورت می توانید زمان انتشار پست های خود را در صفحه اینستاگرام مدیریت نمایید.
دریابید مخاطبان شما چه نوع پست هایی را دوست دارند
برای ایجاد یک پست موفقیت آمیز، کافی نیست که فقط وقتی مخاطبان آنلاین هستند، مطلبی را منتشر کنید. بلکه نوع محتوای شما نیز باید مفید و جالب باشد. با این کار می توانید تعامل را با مخاطبان خود به حداکثر برسانید، ضمن آنکه این یکی از راه های نحوه قرارگیری در اکسپلورر اینستاگرام است.
به نوع پست هایی که بیشترین جذابیت را برای فالوورهای شما دارند، توجه کافی داشته باشید. آیا مخاطبان شما فیلم ها را بیشتر از تصاویر دوست دارند؟ آیا پست های مفهومی را بیشتر دوست دارند؟ آیا آن ها محتوای خنده دار دوست دارند یا محتوای الهام بخش؟ اگر بتوانید به این سوالات پاسخ دهید، به اطلاعات کافی مسلح خواهید بود تا بهترین نوع پست ها را در بهترین زمان برای مخاطبان خود ایجاد کنید و این تقریبا می تواند حضور شما در اکسپلورر اینستاگرام را تضمین نماید.
مجدد لازم است تاکید کنیم که ابزار تجزیه و تحلیل خود اینستاگرام این کار را بسیار راحت تر می کند. در بخش «پست ها» در «Insight»، شما می توانید بهترین عملکردها را بر اساس معیارهای مختلف - تعامل، دسترسی، نمایش ها و غیره مرتب کنید. آیا الگویی مشاهده می کنید؟ اکنون می توانید با استفاده از این اطلاعات پست های بهتری را برای صفحه کسب و کار خود تهیه کنید.
از قالب IGTV استفاده کنید
این یک واقعیت است که ویدیوها بهترین عملکرد را در تمام رسانه های اجتماعی دارند. بنابراین جای تعجب نیست که اینستاگرام به قالب IGTV اهمیت زیادی می دهد.
استفاده از فرمت IGTV می تواند برای نحوه قرارگیری در اکسپلورر اینستاگرام به خوبی کار کند، زیرا IGTV دارای یک بخش جداگانه در صفحه اکسپلورر است و همچنین در بالای صفحه سنجاق می شود. ایجاد محتوای IGTV می تواند تعامل سازی بسیاری خوبی برای برند تجاری شما داشته باشد.
از برچسب های مکان و هشتگ استفاده کنید
برچسب های مکان و هشتگ ها ابزار فوق العاده قدرتمندی در اینستاگرام هستند. آن ها یک روش عالی برای اطمینان از کشف پست های شما توسط افراد بیشتر هستند و به این معنی است که شما قادر خواهید بود بلافاصله به افرادی دسترسی پیدا کنید که هنوز عضوی از فالوورهای شما نیستند.
استفاده از تگ ها تا حد زیادی می تواند تعامل شما را با کاربران بیشتر کرده، بازدید از پست هایتان را افزایش داده و شانس شما را در قرارگیری در اکسپلورر اینستاگرام را افزایش دهد.
سخن پایانی
با نکاتی که در بالا ذکر کردیم، دریافتید که تعامل با کاربران برای اینستاگرام بسیار مهم است. به این موارد توجه نمایید تا بتوانید با کاربران بیشتری ارتباط را داشته تا در نهایت در صفحه اکسپلورر اینستاگرام نیز قرار بگیرید.