چگونه از لایو اینستاگرام ویو بیشتری بگیریم؟ لایو اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت مستقیم با طرفداران و دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. اما استراتژی هایی وجود دارد که به شما کمک می کند بتوانید به صورت تاثیرگذارتری لایو اینستاگرام را برگزار نمایید.
ویژگی لایو اینستاگرام این روز توسط بسیاری از اینفلوئنسرها، تولیدکنندگان محتوا، برندها، افراد مشهور و حتی سایر کاربران عادی مورد استفاده قرار می گیرد. درواقع این ویژگی برای انواع اکانت اینستاگرام فعال است.
بدون تردید از آن زمان تا به امروز تغییرات عمده ای در این شبکه اجتماعی رخ داده است و به صورت گسترده ای تعاملات با کاربران بیشتر و بهتر شده است. به این ترتیب نوع محتوایی که موردپسند کاربران امروزی هم تغییر یافته است.
در حقیقت، 82٪ از کاربران تمایل دارند که در لایو برندها و افراد مشهور حضور داشته و مستقیم با آن ها در تماس باشند. در طول پاندامیک، مردم به دنبال راه های معنی دارتری برای ارتباط با یکدیگر بوده اند. یکی از محبوب ترین راه ها استفاده همین لایو اینستاگرام است.
دریافت ویو زیاد از لایو اینستاگرام
لایو پرسش و پاسخ برگزار نمایید
شما برای آنکه بتوانید بهتر با کاربران تعامل داشته و پاسخگویی به سوال های آن ها آسان تر باشد، می توانید لایو پرسش و پاسخ برگزار نمایید. این لایو را با رهبران و مدیران کسب و کار خود برگزار نمایید.
اعضای خاص تیم شما برای پرداختن به موضوعات پرسش و پاسخ بهترین گزینه ها خواهند بود. به عنوان مثال، تیم های توسعه محصول و خدمات مشتری بهترین دپارتمان ها برای میزبانی پرسش و پاسخ مرتبط با موضوعات مربوط به محصول و خدمات خواهند بود.
دپارتمان های مخصوص را برای برگزار لایوهایی با عناوین خاص و مرتبط انتخاب نمایید. به این صورت می توانید ویو زیاد از لایو اینستاگرام دریافت نمایید.
محصول خود را در لایو معرفی نمایید
هنگامی که قصد معرفی محصول و یا خدمات جدیدی را دارید، فرصت مناسبی است تا از لایو اینستاگرام استفاده نمایید. شما می توانید با اطلاع رسانی قبلی، از کاربران و دنبال کنندگان خود برای حضور در این لایو دعوت به عمل آورید.
این روش یکی از بهترین راه کارها برای ملاقات با مشتریان و کاربران خود است. لایو اینستاگرام دقیقا همان جایی است که می توانید بدون هزینه های گراف برگزاری نمایشگاه، محصولات خود را به نمایش بگذارید و آن ها را به مشتریان معرفی نمایید.
شما می توانید روند آنباکسینگ محصول را در لایو انجام دهید، در مورد روند ساخت و تولید آن صحبت کنید، و جزئیات مربوط به هر آنچه را که باید درباره محصول بدانند را توضیح دهید.
بدون تردید این روش از بهترین راهکارها برای تبلیغات محصول در اینستاگرام است و امروز بسیاری از شاغل B2B از آن استفاده می کنند. این یکی از روش های دریافت ویو زیاد از لایو اینستاگرام است.
لایو از پشت صحنه ها بگذارید
لایوهایی پشت صحنه ها برای کاربران و دنبال کنندگان بسیار جذاب است. به اشتراک گذاشتن پشت صحنه ها تجربه ای بی نظیر در بازاریابی از طریق لایو اینستاگرام است. با این کار یک قدم نزدیک تر به مشتریان و طرفداران خود خواهید شد.
علاوه بر این، پس از دیدن تمام کارهایی که پشت صحنه ها انجام می شود، برای برند شما ارزش ایجاد می کند. بسیاری از اینفلئنسرها و صاحبان برندها، به طور مرتب پشت صحنه کارهای خود را به نمایش می گذارند.
لایو مشترک با متخصصان برگزار کنید
بدون تردید برگاری لایو مشترک با متخصصان و افراد مشهور در حوه کاری خودتان، می تواند تجربه ای بی نظیر برای کاربران و دنبال کنندگان شما ایجاد کند. به این طریق می توانید به علاقه مندان، توضیحات بیشتری ارائه دهید و راحت تر به سوالات کاربرانتان پاسخ دهید.
تورهای مجای در لایو اینستاگرام برپا کنید
این کار برای صاحبان کسب و کارهایی با حوزه تورهای گردشگری بسیار مفید است. همچنین اگر قصد خرید و فروش ملک دارید می توانید تورهایی نمایشگاهی برگزار کنید. به این طریق می توانید حتی در دوران فراگیری نیز توجه مشتریان و کاربران را به خود جلب کنید.
ثبات داشته باشید
توجه کنید که رمز جلب توجه کاربران، ثبات داشتن است. برنامه ای ایجاد نمایید و بر آن اساس هر روز با مخاطبان خود در ارتباط باشید. البته لزومی ندارد که تمامی این ارتباطات به کمک لایو باشد. شما می توانید با پست های اینستاگرامی جذاب و استوری های مفید، این تعامل را برقرار کنید. اما حتما لازم است که در طول هفته یک بار لایو اینستاگرام برگزار نمایید.
سخن پایانی
همان طور که خواندید، روش های مختلفی برای دریافت ویو زیاد از لایو اینستاگرام وجود دارد. سعی کنید خلاقیت داشته باشید و در لایوها، به سوالات کاربران پاسخ دهید. به این صورت می توانید نتیجه بهتری از لایوهای اینستاگرامی خود کسب نمایید.